NGGImages – proste wyświetlanie obrazków z NextGEN Gallery

NGGImages to malutka wtyczka, która pozwala wyświetlić obrazki z galerii stworzonej przez wtyczkę NextGEN Gallery w najprostszej postaci czyli jeden po drugim. Jest to właściwie wtyczka do wtyczki ;-)

Instalacja przebiega podobnie jak większości pluginów czyli pobieramy, wysyłamy na serwer i aktywujemy.

Aby wyświetlić wszystkie obrazki z wybranej galerii używamy mechanizmu zwanego shortcode, czyli:

[nggimages id=x]

W miejsce „x” wstawiamy id galerii. Możemy dodać kilka parametrów:

before, after – kawałki kodu html/tekstu który wyświetli się odpowiednio przed i po każdym obrazku.

show_title, show_description – czy wyświetlać tytuł albo opis pod każdym z obrazków (wartość „true” lub 1 jeśli tak)

Pobierz wtyczkę:

NGGImages 0.2

Wszelkie błędy oraz propozycje proszę zgłaszać w komentarzach :-)

8 Comments

  • 1
    Kwiecień 18, 2010 - 2:50 pm | Permalink

    Świetna wtyczka o czym pisałem już na forum wordpressa. Wielkie dzięki !

  • 2
    Maj 12, 2010 - 4:10 am | Permalink

    Witam a ja mam 2 pytania:
    Obszar na któy moge wrzucać zdjecia to 920 px. Mam wiec 2 pionowe zdjęcia o rozmiarze 460 na krótszym boku i chce żeby sie wyswietlały obok siebie. a nie pod soba. (przy dośc małym rozmiarze sie to udaje)
    2 sprawa: jak pod każdym zdjeciem zrobic jedną wolna linie?? tzn tak aby jedno zdjecie nie przylegało do kolejnego tylko było pomiedzy nimi jakas, niewielka, przerwa

  • 3
    Nickel
    Maj 12, 2010 - 4:19 am | Permalink

    @Łukasz: Pierwsza rzecz: to powinno działać, więc sprawdź czy na pewno obszar ma 920px – czy nie ma tam jakiegoś padding itd.

    Druga rzecz: Trochę CSS + atrybuty before i after. Wyświetlanie przez
    [nggimages id=x before='<div class="nggimage">' after='<div>']
    Natomiast w CSS coś takiego:
    .nggimage
    {
    margin-bottom: 10px;
    }

  • 4
    Maj 12, 2010 - 4:34 am | Permalink

    A w którym pliku css mam to zmienic ?? Mam po prostu dopisac taka linie ?
    z 1 problemem sobie juz poradziłem, miałem ustawiony padding ;)

  • 5
    Nickel
    Maj 12, 2010 - 4:38 am | Permalink

    @Łukasz: najlepiej w pliku CSS wybranego przez Ciebie motywu.

  • 6
    Maj 12, 2010 - 4:38 am | Permalink

    Aha i jeszcze jedno: Czy nie bedzie problemu kiedy bede chciał dać obok siebie 2 zdjecia pionowe(co mi teraz działa).

  • 7
    Nickel
    Maj 12, 2010 - 4:40 am | Permalink

    @Łukasz: Jeśli dasz margines tylko na dole (margin-bottom) to nie powinno być problemów.

  • 8
    Maj 12, 2010 - 4:46 am | Permalink

    Uzupełniam plik style.css i wpisuje dokładnie jak piszesz ale niestety efekt tylko taki że zdjecia pionowe juz nie sa obok siebie tylko pod soba a tego odstepu 10px dalej nie ma

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>